تراشه قدرتمند موبایل چینی گوی سبقت را از آمریكایی ها ربود

تراشه قدرتمند موبایل چینی گوی سبقت را از آمریكایی ها ربود

با فناوری: با اینكه در اغلب گوشیهای تلفن همراه از تراشه های تولیدی شركت كوالكوم استفاده می شود، اما چینی ها توانسته اند با تولید یك تراشه قدرتمند گوی سبقت را از آمریكایی ها بربایند.



به گزارش با فناوری به نقل از اسین ایج، تا به امروز تراشه A۱۱ اپل و برخی تراشه های تولیدی شركت هایی مانند سامسونگ و كوالكوم قدرتمندترین تراشه های تلفن همراه دنیا بودند. در این میان تولیدات كوالكوم هم از همه تراشه های رقیب محبوب تر بوده اند.
اما این شركت های آمریكایی و كره ای حالا باید با هواوی چین رقابت كنند كه با عرضه تراشه Kirin ۹۷۰ محصولی قدرتمند را در دسترس علاقمندان قرار داده است.
تراشه یادشده با نام كامل HiSilicon Kirin ۹۷۰ SoC حدود ۷ درصد قدرتمندتر از تراشه Snapdragon ۸۴۵ كوالكوم است كه در بررسی های فنی مختلفی درصدر قرار گرفته بود. البته هنوز اطلاعات فنی خاصی در مورد Kirin ۹۷۰ منتشر نشده است.
كارشناسان معتقدند این تحول نشان داده است كه هواوی در سال های اخیر به شدت برای بهینه سازی عملكرد تراشه های تولیدی خود كوشیده و حالا آنها را به محصولاتی قابل احترام مبدل كرده است. انتظار می رود تراشه جدید هواوی سال ۲۰۱۸ در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

1396/10/05
19:12:53
5.0 / 5
4618
تگهای خبر: تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است