افزوده شدن قابلیت تصویر در تصویر به مرورگر كروم ۷۰

افزوده شدن قابلیت تصویر در تصویر به مرورگر كروم ۷۰

با فناوری: نسخه ۷۰ مرورگر اینترنتی كروم توسط گوگل عرضه شده كه یكی از امكانات جذاب آن قابلیت تصویر در تصویر است كه نمایش ویدئوها به شكل سیار را در حین تعویض پنجره مرورگرها ممكن می كند.



به گزارش با فناوری به نقل از انگجت، برای فعال كردن قابلیت تصویر در تصویر برای انتقال ویدئوی در حال پخش از پنجره ای به پنجره دیگر، باید ابتدا به یك سایت پخش ویدئو مانند یوتیوب مراجعه نموده و پخش ویدئویی را آغاز كنید.
سپس دو بار بر روی ویدئوی راست كلیك كنید تا یك منوی جدید كروم فعال شود. در این منوی تازه گزینه تصویر در تصویر یا Picture in Picture را انتخاب كنید و سپس ویدئوی منتخب در یك پنجره كوچك جدید ظاهر می گردد و بر روی همه پنجره های دیگر باقی می ماند.
در این حالت حتی اگر یك برنامه جدید را هم باز كنید، ویدئو بر روی این برنامه و تمامی پنجره ها باقی می ماند. برای فعال ماندن پخش هر ویدئو بر روی پنجره های مختلف نباید زبانه اصلی نمایش آنرا ببندید و در این صورت نمایش ویدئو متوقف می گردد. همینطور امكان انتقال و تغییر ابعاد پنجره نمایش هر ویدئو هم وجود دارد.
این خدمات از چند ماه قبل به نسخه اندرویدی كروم اضافه شده بود و در نسخه آزمایشی ۶۹ مرورگر كروم هم در دسترس بود. اما با عرضه نسخه ۷۰ كروم برای نخستین بار در دسترس تمامی كاربران قرار گرفته است.

1397/07/28
19:51:22
5.0 / 5
4756
تگهای خبر: آزمایش , اینترنت , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است