اپل به رئال مادرید پیوست
به گزارش با فناوری، رئال مادرید تأیید کرد درحال همکاری با اپل برای ساخت مستند سه بعدی است که سال 2026 منتشر می شود؛ اثری که به شکل اختصاصی برای ویژن پرو تولید خواهد شد.
به گزارش با فناوری به نقل از خبر آنلاین، به نقل از زومیت، پروژه مذکور ادامه ای بر داستان علاقه ی رئال به همکاری با اپل است؛ مسیری که بعد از بازدید تیم کوک از مادرید در سال ۲۰۲۳ شروع شد. فلورنتینو پرز در گفتگو با GQ اظهار داشت: «اپل نماد پیوند میان نوآوری، طراحی و کیفیت است. برای رئال مادرید ضروری بود که یک شریک فناوری با همین نگاه پیدا کند. سال ها دنبال پروژه ای هستم که هر هوادار بتواند هیجان برنابئو را درست مثل حضور در ورزشگاه تجربه کند.»
فیلم مستند در جریان پیروزی ۱–۰ برابر یوونتوس در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان ضبط و تصاویر از همه زوایای سانتیاگو برنابئو ثبت شده است؛ از رختکن گرفته تا بخش رسانه ها.
این اولین همکاری تصویری رئال و اپل نیست. سال ۲۰۲۳ مستند La Decimocuarta: Until the End در رابطه با ی کامبک های اروپایی این باشگاه منتشر گردید.
پرز در سال ۲۰۲۴ در رابطه با ی همکاری با اپل و مبحث بلیت های فصلی اظهار داشت: «۳۰ هزار نفر بلیت فصلی ندارند و ظرفیت ورزشگاه هم بیشتر نمی گردد. مگر این که استادیوم بی نهایت بسازیم. بنابراین درحال بررسی مدلی دیجیتال هستم؛ مثلا با اپل. بعضی ها در خانه با هدست بازی را می بینند و باید بگویم کیفیتش از ورزشگاه هم بهتر است. می توانند یک صندلی اختصاصی داشته باشند، یک بلیت فصلی خانگی مادرید. روی همین کار می کنم.»
اپل پیشتر در حوزه ی فوتبال فعال بود؛ از اسپانسرینگ چلسی توسط بیتس تا همکاری اپل موزیک با بایرن مونیخ. این شرکت با لیگ فوتبال زنان انگلیس هم همکاری دارد و در سال ۲۰۲۲ قراردادی ۱۰ ساله و ۲٫۵ میلیارد دلاری با MLS امضا کرد. بر اساس گزارش جدید، این قرارداد بازبینی شده و زودتر از موعد، در انتها فصل ۲۰۲۹–۲۰۲۸ خاتمه می یابد.
منبع: bafanavari.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب