لطمه کابل ها در دریای سرخ، مایکروسافت را به دردسر انداخت

لطمه کابل ها در دریای سرخ، مایکروسافت را به دردسر انداخت

با فناوری: شرکت مایکروسافت گزارش داد که خدمات رسانی این شرکت در پلت فرم ابری موسوم به آزور (AZURE) به علت قطع چندین کابل فیبر نوری زیر دریای سرخ با اختلال روبه رو شده است.


به گزارش با فناوری به نقل از خبر آنلاین، به نقل از ایرنا، مایکروسافت اعلام نمود که این اختلال بر عرضه خدمات در منطقه خاورمیانه و همینطور مناطقی در آسیا و اروپا تأثیر گذاشته است. تیم های مهندسی مایکروسافت به صورت فعال درحال کوشش برای کاهش اثرات ناشی از صدمه به کابل های زیردریایی هستند.
مایکروسافت مشخص نکرده که این کابل ها چطور قطع شده اند یا علت دقیق صدمه چه بوده است. این شرکت مسیرهای جایگزینی برای انتقال دیتای پلت فرم ابری آزور درنظر گرفته، اما این اقدام سبب افزایش تأخیر در پاسخ دهی به کاربران شده است.
آزور دومین ارایه کننده بزرگ خدمات ابری در جهان بعد از ای دبلیو اس (AWS) آمازون شمرده می شود.
مایکروسافت در بیانیه خود اظهار کرد: تعمیر کابل های فیبر نوری زیردریایی ممکنست زمان بر باشد، بدین جهت به صورت مستمر وضعیت را پایش، مسیرها را آماده و بهینه سازی خواهیم کرد تا تاثیر بر مشتریان را به حداقل برسانیم.
این شرکت متعهد شد که به شکل روزانه اطلاع رسانی کند. پلت فرم آزور خدمات ابری همچون ذخیره سازی داده، شبکه سازی و نرم افزارهای کاربردی را به کسب وکارها و سازمان های سرتاسر جهان عرضه می کند.
این اختلال در دریای سرخ بار دیگر صدمه پذیری زیرساخت جهانی اینترنت را نشان می دهد، زیرساختی که بشدت به کابل های زیردریایی برای انتقال دیتای بین المللی وابسته است.


منبع:

1404/06/17
10:35:49
5.0 / 5
43
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سازمان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

از آخرین تحولات دنیای فناوری آگاه شوید و دانش خود را افزایش دهید

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است