در آمریكا ؛

تزریق واكسن جانسون و جانسون مرد 74 را به بیمارستان كشاند

تزریق واكسن جانسون و جانسون مرد 74 را به بیمارستان كشاند

با فناوری: یک مرد ساکن آمریکا 4 روز بعد از دریافت واکسن تک دوز جانسون و جانسون با خارش پوستی در سراسر بدنش روبرو شد.



به گزارش با فناوری به نقل از بیزینس اینسایدر، یک مرد ۷۴ ساله اهل ویرجینیا بعد از دریافت واکسن کووید ۱۹ شرکت «جانسون و جانسون» در ۶ مارس، با خارش و تحریک پوستی در سراسر بدنش روبرو شد.
به گفته ریچارد ترل از ساکنان گوچلند ایالت مذکور، ۴ روز بعد از دریافت واکسن تک دوز «جانسون و جانسون» با این عارضه جانبی روبرو شد.
او در مصاحبه با یک کانال خبری تلویزیونی اظهار داشت: ابتدا در زیر بغلم کمی احساس ناراحتی داشتم و چند روز بعد با خارش روبرو شدم. بعد از آن بدنم ورم کرد و پوستم قرمز شد. این خارش در تمام بدن او منتشر گردید و در نتیجه آن بازوها و پاهایش ورم کردند و پوستش جدا شد.
این خارش سبب شد ترل به یک متخصص پوست مراجعه کند. متخصص به وی گفت به سرعت به اورژانس مراجعه کند. در نهایت وی ۵ روز در بیمارستان بستری شد تا پزشکان علاوه بر درمان خارش از آن نمونه برداری کنند تا دلیلش را بیابند.


منبع:

1400/01/13
15:42:05
5.0 / 5
385
تگهای خبر: شركت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است