مالك اپلیكیشن چینی:

هنوز درباره فروش تیك تاك تصمیم نهایی نگرفته ایم

هنوز درباره فروش تیك تاك تصمیم نهایی نگرفته ایم

در شرایطی كه گفته می شود مایكروسافت قصد خرید اپلیكیشن چینی تیك تاك را دارد، بایت دنس مالك این اپلیكیشن می گوید هنوز در این مورد تصمیم نهایی را نگرفته است.



به گزارش با فناوری به نقل از سی جی تی ان، ژانگ ییمینگ مؤسس و مدیرعامل بایت دنس در این مورد گفته است: ما با فروش تیک تاک در آمریکا موافق نیستیم، برای اینکه همیشه به حفاظت از داده های کاربرانمان متعهد بوده ایم و این پلت فرم را بی طرف و شفاف نگه داشته ایم.
وی در یادداشتی که برای کارکنان این شرکت ارسال کرده، افزوده است: ما هنوز دراین زمینه به توافق نهایی نرسیده ایم. اما باتوجه به شرایط فعلی بین المللی ما باید با دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا برای ممنوعیت فعالیت تیک تاک و نیز تصمیم کمیته سرمایه گذاری خارجی آمریکا دراین زمینه مواجه شویم. در عین حال ما از هیچ احتمالی نمی گذریم.
در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: بااینکه ما بارها تاکید کرده ایم که بایت دنس یک شرکت خصوصی است و می توانیم برای رفع نگرانی های آمریکایی ها راهکارهای فناورانه پیشنهاد دهیم، اما درخواست طرف آمریکایی برای فروش تیک تاک به یک شرکت در این کشور به قوت خود باقی است.
مایکروسافت روز گذشته از تمایل خود برای خرید نرم افزار چینی تیک تاک از بایت دنس آگاهی داده بود. منابع خبری غربی از نهایی شدن تصمیم دراین زمینه تا ۱۵ سپتامبر آگاهی داده بودند. ترامپ روز گذشته از فرصت ۴۵ روزه به تیک تاک و مایکروسافت برای جمع بندی دراین زمینه آگاهی داده بود. در عین حال تیک تاک بارها تاکید کرده هیچ رابطه ای با دولت چین ندارد و اطلاعات خصوصی کاربرانش را در اختیار دولت این کشور قرار نمی دهد.

1399/05/14
22:48:09
5.0 / 5
2222
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است