تولید از بهترین مواد اولیه؛

صادرات ایمپلنت های تیتانیومی برای كاشت در بدن

صادرات ایمپلنت های تیتانیومی برای كاشت در بدن

به گزارش با فناوری محققان در یك شركت دانش بنیان موفق به تولید ایمپلنتهای تیتانیومی در برای بیماران شدند.



به گزارش با فناوری به نقل از معاونت علمی و فناوری، خسرو محمدلو مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تولید کننده ایمپلنت های تیتانیومی فک و صورت و جمجمه اظهار داشت: در سال ۹۵ این شرکت دانش بنیان بر مبنای نیاز جامعه به حوزه تولید کاشتنی های ارتوپدی و ستون فقرات ورود کرد.
محمدلو اظهار داشت: این مجموعه ساخت ایمپلنت های سفارشی (Custom Made) بر مبنای نیاز بیمار و به سفارش متخصص مربوطه را در اولویت کاری خود قرار داد و با همکاری متخصصان جراحی مغز و اعصاب و فک و صورت ورادیولوژیست ها این پروژه خویش را به اتمام رساند.
وی افزود: با اینکه در شروع طراحی ایمپلنت ها بر مبنای به روزترین برندهای دنیا صورت گرفت ولی با عنایت به تجربه بالای متخصصان جراح ایرانی و تکنیسین های اتاق عمل و همکاری آنها با بخش R&D و تعامل با کادر تولید، هم اکنون شرکت، تولیداتی با طراحی های خاص و منحصر به فرد دارد.
وی افزود: محصولات تولیدی این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار جهانی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کیفیت بالا ایجاد می شود و نه تنها قابل رقابت با محصولات خارجی است بلکه یک دوم قیمت نسبت به محصولات اروپایی و آمریکایی در داخل کشور به مراکز دانشگاهی و درمانی عرضه می شود.
وی اضافه کرد: این محصولات با برند ایرانی به کشور آلمان، عراق، افغانستان و ارمنستان صادر می شود.

1399/02/30
13:30:14
5.0 / 5
2608
تگهای خبر: آموزش , تولید , دانش بنیان , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است