شكایت صدمیلیون دلاری به سبب نقص نرم افزاری بوئینگ 737 مكس

شكایت صدمیلیون دلاری به سبب نقص نرم افزاری بوئینگ 737 مكس

با فناوری: انجمن خلبانان شركت هواپیمایی جنوب غرب (سوت وست) با تنظیم شكایتی ضد شركت بوئینگ خواهان دریافت غرامت صدمیلیون دلاری از آن به سبب نقص نرم افزاری هواپیماهای 737 مكس شده است.



به گزارش با فناوری به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، این شركت هواپیمایی در دادخواست خود مدعی شده كه هواپیمای ۷۳۷ مكس برای خلبانان شركت مورد اشاره بسیار مشكل آفرین بوده و لغو پروازهای برنامه ریزی شده با این هواپیما سبب خسارتی ۳۰ هزار دلاری به هر یك از خلبانان شركت مذكور شده است.
در شكایت تنظیم شده همین طور تصریح شده كه بوئینگ بطور عمدی شركت هواپیمایی جنوب شرق و خلبانانش را گمراه كرده تا آنها در مورد مشكلات نرم افزاری و نقص های سیستم ناوبری آن چیزی نفهمند. بگفته خلبانان سوت وست بوئینگ ادعا كرده بود كه هواپیمای ۷۳۷ محصول ارزشمندی است كه پرواز با آن مشابه پرواز با هواپیماهای ۷۳۷ است، اما در عمل این هواپیما موجب مرگ ۳۴۶ مسافر شده است.
شكایت مورد اشاره تقدیم دادگاهی در دالاس تگزاس شده و در آن آمده كه بوئینگ به سبب عرضه شتابزده این هواپیما به بازار و بی توجهی به برخی نكات در زمینه طراحی و مهندسی هواپیمای مورد اشاره مقصر بوده و باید پاسخگو بوده و غرامت بپردازد.

1398/07/17
21:51:21
5.0 / 5
4849
تگهای خبر: شركت , طراحی , مهندس , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است