توسط شورایعالی علوم تحقیقات؛

۹۳ درصد اعتراضات شركت های دانش بنیان رسیدگی شد

۹۳ درصد اعتراضات شركت های دانش بنیان رسیدگی شد

به گزارش با فناوری شورایعالی علوم تحقیقات و فناوری اعلام نمود كه بیشتر از ۹۳ درصد اعتراضات شركت های دانش بنیان كه اعتراض خویش را در شورا ثبت كرده بودند رسیدگی شد.



به گزارش با فناوری به نقل از دبیرخانه شورایعالی عتف، در جهت اجرای ماده (۷) قانون دانش بنیان و ماده ۳۰ آیین نامه اجرای آن وارزیابی، تأیید صلاحیت شركتها و مؤسسات دانش بنیان تعداد ۱۲۵ مورد اعتراض در دبیرخانه شورایعالی عتف ثبت شده است كه از لحاظ موقعیت جغرافیایی بیشتر از ۵۴ مورد اعتراضات ثبت شده از استان تهران و بقیه اعتراضات از سایر استان ها هستند.
بنا بر این گزارش در جهت اجرای ای، ماده تعداد یازده جلسه رسیدگی به اعتراضات شركت ها و مؤسسات دانش بنیان با حضور اعضای كارگروه رسیدگی به اعتراضات دبیرخانه شورایعالی عتف، نمایندگان دستگاه های مورد اعتراض و همینطور نمایندگان شركت های معترض برگزار شده است.
فرایند رسیدگی به اعتراضات در دبیرخانه شورایعالی عتف طبق شیوه نامه رسیدگی به اعتراضات شركت ها و مؤسسات دانش بنیان كه به تصویب كمیسیون دائمی شورایعالی عتف رسیده است، با ثبت اعتراض توسط شركت معترض در سامانه رسیدگی به اعتراضات دبیرخانه و همینطور تكمیل كاربرگ رسیدگی به اعتراضات آغاز و در جهت ادعاهای ثبت شده در كاربرگ در صورت نیاز جهت تكمیل پرونده مستندات لازم از شركت دریافت می شود.
با بررسی اولیه كاربرگ توسط كارشناسان دبیرخانه و دستگاه مورد معترض اگر نتیجه حاصله مورد مطلوب شركت معترض قرار نگیرد، در نهایت جلسه حضوری برای تشریح بیشتر مورد اعتراض توسط نمایندگان شركت در دبیرخانه شورایعالی عتف برگزار می گردد.
از آغاز رسیدگی به اعتراضات تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری از ۱۲۵ مورد اعتراض در دبیرخانه شورایعالی عتف ثبت شده است كه از این تعداد ۱۱۶ مورد بررسی و ابلاغ نهایی شده است و ۹ مورد در حال بررسی است كه نتایج بررسی آنها هم بزودی اعلام خواهد شد.
از ۱۱۶ مورد بررسی شده تعداد ۴۶ مورد (۳۷ درصد) عدم تكمیل مستندات درخواستی، تعداد ۲۴ مورد (۱۹ درصد) تأیید، ۲۲ مورد (۱۸ درصد) رد، تعداد ۱۱ مورد (۹ درصد) ارزیابی مجدد، تعداد ۷مورد (۶ درصد) عدم حضور در جلسه، ۳ مورد (۲ درصد) عرضه مستندات، ۲مورد (۲ درصد) عدم شمول بررسی و در نهایت ۱مورد (۱ درصد) انصراف نتیجع عملكرد رسیدگی به اعتراضات بوده است.
همچنین از ۱۲۵ اعتراض ثبت شده ۱۰۳ مورد (۸۲ درصد) مربوط به ارزیابی و تأیید صلاحیت شركت و مؤسسات دانش بنیان و تعداد ۲۲ مورد (۱۸ درصد) مربوط به پشتیبانی از شركت ها و مؤسسات دانش بنیان است. استان تهران با ۴۳ درصد نسبت به كل اعتراضات، بیشترین اعتراض ثبت شده شركت های دانش بنیان را داراست.

1398/04/01
15:15:29
5.0 / 5
4605
تگهای خبر: تحقیقات , دانش بنیان , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است