آذری جهرمی هشدار داد:

پیش بینی افزایش مجدد سطح آب در آق قلا به سبب ذوب برف

پیش بینی افزایش مجدد سطح آب در آق قلا به سبب ذوب برف

با فناوری: وزیر ارتباطات از كاهش جزئی محدوده سیل در منطقه آق قلا استان گلستان در پنج روز گذشته آگاهی داد و نسبت به افزایش مجدد سطح آب به جهت جاری شدن سیلاب ناشی از ذوب برف آگهی داد.


به گزارش با فناوری به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام با انتشار نقشه تغییرات مناطق سیل زده استان گلستان در حد فاصل چهارم تا نهم فروردین ماه، نوشت: بنابر اطلاعات ماهواره ای و مقایسه مساحت مناطق سیل زده در ۵ روز اخیر، بااینكه محدوده سیل در آق قلا كمی كاهش یافته، اما در گمیشان به شدت افزایش یافته است. وی ادامه داد: برف بالا دست در حال ذوب شدن است و پیش بینی می شود سطح آب در آق قلا مجدد افزایش یابد.
بر طبق این گزارش، مساحت منطقه سیل زده در استان گلستان در روز نهم فروردین ماه در حالی نزدیك به ۳۲ هزار هكتار برآورد شده كه در روز چهارم فرودین ماه سطح منطقه سیل زده در این استان نزدیك به ۲۴ هزار هكتار بوده است كه نشان داده است طی پنج روز سطح مناطق سیل زده چیزی حدود ۸ هكتار افزایش یافته است. این در حالی ست كه پژوهشگاه فضایی ایران در چند روز گذشته با انتشار گزارشی ضمن پیش بینی ذوب شدن پوشش برفی، از احتمال تشدید آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان گلستان آگاهی داده بود.

1398/01/11
15:01:04
5.0 / 5
4171
تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , پژوهش , فناوری , فناوری اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است