با یك بروزرسانی

سیستم ایمنی خانگی به دستیار صوتی گوگل مجهز شد

سیستم ایمنی خانگی به دستیار صوتی گوگل مجهز شد

با فناوری: شركت گوگل با به روزرسانی سیستم خانگی ˮنست سكیورˮ، قابلیت دستیار صوتی خودرا باز به آن افزوده است.


به گزارش با فناوری به نقل از ایسنا و به نقل از ورج، كاربرانی كه سیستم ایمنی خانگی شركت فناوری "نست سكیور" (Nest Secure) را به كار می برند، می توانند این فرصت را داشته باشند كه با اضافه شدن دستیار صوتی گوگل به این سیستم، مستقیماً با آن صحبت كنند.
از زمان آغاز تولید نست سكیور در سال ۲۰۱۷، امكان فعال كردن دستیار صوتی برای آن با صدای كاربر وجود داشته است اما كاربر برای این هدف، باید از ابزار دیگری مانند تلفن همراه یا اسپیكر خانگی گوگل استفاده می كرد تا سیستم بتواند دستورات را بشنود اما حالا گوگل، روش جدیدی نمایش داده تا دستورات بطور مستقیم به نست گارد ارسال شوند. این شركت، با به روزرسانی نست گارد و فراهم كردن امكان فعال سازی میكروفن داخلی آن، روشی نمایش داده تا دستورات كاربر به صورت مستقیم به سیستم منتقل شوند.
گوگل باور دارد كه این ایده، روش خوبی برای صحبت كردن با دستیار صوتی هنگام ورود به خانه و خروج از آن است برای اینكه كاربران اغلب، صفحه كلید امنیتی خودرا نزدیك به در خانه قرار می دهند.


تنها محدودیت نست گارد این است كه نمی توان آنرا با صحبت كردن، غیرفعال كرد. دلیل محدودیت به وجود آمده این است كه افراد مزاحم نتوانند با گفتن جمله مانند "هی گوگل! نست را غیرفعال كن."، فعالیت آنرا متوقف كنند.
یك سخنگوی گوگل در اطلاعیه ای اشاره نمود كه تغییر جدید، به این معنا نیست كه هم اكنون، یك میكروفن فعال خودكار در سیستم ایمنی خانگی وجود دارد.
وی در این باره اظهار داشت: دستیار صوتی گوگل كه در نست گارد به كار رفته، یك گزینه داخلی به حساب می آید و از آنجائیكه این گزینه در دسترس كاربران ما قرار دارد، آنها می توانند دستورالعمل های مربوط به نحوه فعال سازی آن و روشن كردن میكروفن را با یك ایمیل دریافت نمایند. میكروفن داخلی نست گارد، به صورت پیش فرض فعال نیست. این میكروفن، تنها هنگامی فعال می شود كه یكی از دو عبارت "بله گوگل" یا "هی گوگل" را بشنود.



1397/11/17
16:54:51
5.0 / 5
4501
تگهای خبر: تولید , شركت , فناوری , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است