نمایشگاه ۲۰۱۹ CES

با این چشم بند با خروپف خداحافظی كنید!

با این چشم بند با خروپف خداحافظی كنید!

به گزارش با فناوری یكی دیگر از فناوری های جالبی كه در نمایشگاه ۲۰۱۹ CES رونمایی گردید، چشم بند خواب ˮHupnosˮ بود، به قول سازندگان، این چشم بند می تواند مشكل خروپف كاربران را تا حدی حل كند.


به گزارش با فناوری به نقل از ایسنا و به نقل از سی نت، خروپف لرزش مجرای تنفسی و به تبع آن تولید صدا به خاطر بسته شدن مسیر هوا در هنگام تنفس زمان خواب است. در برخی از موارد خروپف صدای كمی دارد ولی اكثرا ناخوشایند و بلند است. خروپف ممكن از علائم وقفه تنفسی در خواب باشد.
چشم بند خواب "Hupnos "می تواند با كم كردن صدای خروپف افراد اطرافتان، یك خواب راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.
به نظر می آید این چشم بند تلفیقی از یك چشم بند خواب و چشم بند غواصی است. بخش پایینی این چشم بند روی بینی افراد قرار می گیرد و از این طریق، تنفس افراد در هنگام خواب را كنترل می كند.
چشم بند مذكور با یك برنامه همراه می باشد. این برنامه هنگامیكه كاربر خواب است، به تنفس او گوش می دهد تا دریابد او چه زمانی آغاز به خروپف می كند.
هنگامی كه این چشم بند خروپف را تشخیص داد، از شتاب سنج داخلی خود برای تعیین حالت خواب كاربران استفاده می نماید و سپس یك ارتعاش را بوجود می آورد تا كاربر حالت خواب خویش را تغییر دهد.
اگر با این كار خروپف فرد قطع نشد، چشم بند "Hupnos" ارتعاش را هنگام عمل بازدم كاربر یا فشار هوایی مثبت بازدمی"(EPAP)، بالا می برد تا به وی كمك نماید راه های هوایی خویش را باز كند كه نتیجه این عمل قطع شدن خروپف است.
این برنامه كیفیت خواب افراد را ارزیابی نمی كند، اما در طول زمان الگوهای خواب و خروپف كاربر را كنترل می كند. كاربران همینطور می توانند عوامل دیگری مانند مصرف الكل یا ورزش را كه می تواند به خروپف آنها مربوط باشد در این برنامه وارد كنند.
این چشم بند با قیمت ۱۷۹ دلار(تقریبا ۱۴۰ پوند، ۲۵۰ دلار استرالیا) به فروش خواهد رسید.



1397/10/18
14:17:38
5.0 / 5
4948
تگهای خبر: تولید , فناوری , كاربر , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است