تلویزیون های سال جدید محیط را درك می كنند!

تلویزیون های سال جدید محیط را درك می كنند!

به گزارش با فناوری یكی از شركت های فناوری آسیایی وعده داده است كه تلویزیون های مدل 2019 خویش را با تراشه هوش مصنوعی عرضه خواهد نمود كه كیفیت صوت و تصویر را متناسب با شرایط محیط، بهینه سازی می كنند.



به گزارش با فناوری به نقل از ایسنا و به نقل از گیزمگ، در حالی كه تا شروع نمایشگاه معروف محصولات فناوری موسوم به CES چیزی نمانده، شركت ال جی اعلام نمود كه بعضی از برجسته ترین فناوری ها در حوزه تلویزیون همچون بهینه سازی كیفیت تصویر و صوت به وسیله هوش مصنوعی، كیفیت 8K و پشتیبانی از هر دو دستیار هوشمند "آمازون الكسا" و "گوگل اسیستنت" را رونمایی خواهد نمود.

ال جی در حال تولید و عرضه جدیدترین دستگاه های خود همچون گوشیهای هوشمند پرچم دار و تلویزیون هایی كه هفته آینده در نمایشگاه CES معرفی می گردند، تحت نام تجاری ThinQ است.

سری جدید تلویزیون های ال.جی از تكنیك های یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل محتوای منابع و استفاده از بهترین شیوه برای عرضه آن بهره می برد. ضمن اینكه كیفیت تصویر و صوت در حال پخش را متناسب با شرایط محیط تنظیم می كند.

این تنظیمات متناسب محیط، شامل تنظیم روشنایی و كنتراست تصویر در یك پیكربندی خاص و در نظر گرفتن شرایط نور محیط است. همینطور یك خروجی صوتی دو كاناله به منظور تولید یك جلوه صوتی فراگیر با كمك پردازش هوش مصنوعی عمل می كند.

ال جی می گوید: پردازشگر جدید علاوه بر تشخیص منبع محتوا، با عنایت به شرایط محیطی، تصویرسازی می كند تا روشنایی صفحه نمایش را بهینه سازی كرده و تصاویر و صوت را متناسب با شرایط محیط و چشم و گوش انسان پخش كند.



بنابراین به این مفهوم است كه محاسبات بیشتری بر مبنای اطلاعات ورودی انجام می گردد و تلویزیون شما قادر خواهد بود انتخاب های هوشمندانه ای در مورد چگونگی كاهش نویز و تعادل مناطق تاریك و نورانی در هر فریم از هر فیلم انجام دهد.

دستیارهای هوشمند "آمازون الكسا" و "گوگل اسیستنت" هر دو توسط این سیستم پشتیبانی می شوند و با پردازشگر هوشمند جدید Alpha 9 Gen 2، امواج صوتی ورودی می تواند به سرعت تحلیل شوند تا بتواند صداها و كلمات را بهتر تشخیص دهد.

"گوگل اسیستنت" هم اكنون در چندین تلویزیون ال.جی تعبیه شده است، اما امسال شاهد پیوستن "آمازون الكسا" هم خواهیم بود.

بنابراین شما خواهید توانست به راحتی با تلویزیون خود ارتباط برقرار كنید و به وسیله آن، با برنامه های مختلف كار كنید. این دستیاران هوشمند همینطور می توانند دستگاه های هوشمند سازگار را در خانه كنترل كنند.

ال جی همزمان با معرفی مدلهای 2019 در نمایشگاه CES در لاس وگاس، چندین مجموعه از تلویزیون های OLED خویش را هم ارتقا می دهد و پرچمدار 88 اینچی خود با رزولوشن 8K موسوم به "Z9" را معرفی می كند.

صدای دالبی Atmos 5.1 هم در تلویزیون های با كیفیت بالا رونمایی خواهد شد.



درگاه HDMI 2.1 هم به همراه تلویزیون های مدل 2019 ال جی معرفی می گردد. استاندارد جدید HDMI از رزولوشن 8K با سرعت 60 فریم در ثانیه(از 30 فریم در ثانیه) و پردازش بهتر HDR پشتیبانی می كند.

هر گونه محتوای 4K هم اكنون می تواند با سرعت 120 فریم در ثانیه(از 60 فریم در ثانیه) نشان داده شود.

نمایشگاه محصولات مصرفی فناوری موسوم بهCES امسال از روز دوشنبه آغاز می گردد و ما شما را از آخرین و جدیدترین فناوری های دستگاه های الكترونیكی سال 2019 آگاه خواهیم كرد.




1397/10/16
14:04:38
5.0 / 5
4812
تگهای خبر: تولید , شركت , فناوری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳

لینک دوستان با فناوری

بافناوری

با فناوری
با فناوری

با فناوری

معرفی فناوری روز دنیا

bafanavari.ir - حقوق مادی و معنوی سایت با فناوری محفوظ است